صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

اداره کل راه‌آهن شمال شرق ۲ ضمن افزایش ۵۴۳ درصدی تناژ تخلیه بار، در ۸ ماهه نخست سال ۹۷ رشد ۷۳ درصدی در حوزه صادرات را تجربه کرده است.

هم‌زمان با سفر وزیر راه‌وشهرسازی به استان گلستان و راه‌آهن اینچه‌برون، مدیرعامل این اداره کل به تشریح جزئیات میزان تجارت ریلی در ۸ ماهه نخست سال جاری پرداخت.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا به امروز، ۷۶ هزار و ۷۱۸ تن کالا از طریق مرز ریلی اینچه‌برون با کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، چین، قرقیزستان، ازبکستان و روسیه مبادله شده است که از این مقدار، ۵۱ هزار و ۲۹۹ تن مربوط به واردات بوده است.

محمدرضا قربانی ادامه داد: همچنین از این مقدار ۴۳۵ تن محموله ترانزیتی و ۲۴ هزار و ۹۸۴ تن مربوط به صادرات محمولات غیرنفتی بوده که از طریق مرز ریلی اینچه‌برون حمل شده است.

قربانی تصریح کرد: تناژ کل صادرات از مرز ریلی اینچه‌برون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۳ درصد افزایش داشته است و از ابتدای سال جاری، ۱۴۱ هزار و ۷۸۱ تن کالا به‌وسیله دو هزار و ۴۳۳ دستگاه واگن بارگیری و ۸۵ هزار و ۳۹۸ تن بار به‌وسیله هزار و ۴۶۳ دستگاه واگن تخلیه شده است.

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق ۲ اضافه کرد: این میزان، بیانگر افزایش ۵۴۳ درصدی تناژ تخلیه این اداره کل نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ است.

قربانی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور تن-کیلومتر مرزی نیز با عدد ۱۶ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۵۳۵، ۳۱ درصد رشد داشته است.

منبع: تین نیوز

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ ساعت ۱۱:۲۰ تعداد بازدید ۹۲۷