صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ۵۶ پروژه ریلی به ارزش ۶ هزار میلیارد ریال (۶۰۰ میلیارد تومان ) به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، همزمان با دهه مبارک فجر امسال این ۵۶ پروژه در ۱۳ ناحیه ریلی به بهره برداری رسید که پروژه های ریلی در اینچه برون، یزد، مشهد، سمنان، شاهرود و بندر خشک آپرین با برقراری ارتباط زنده اینترنتی و با دستور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.
مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، ضمن تبریک دهه مبارک فجر بر ارتقای کیفیت خدمات و ایمنی در شبکه ریلی کشور تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در ۶ روز نخست پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی بیش از ۴۵۰ هزار بلیت قطار به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد نشان می‌دهند.
سعید رسولی افزود: در این مدت پیش فروش بلیت های نوروزی از طریق اینترنت نیز افزایش یافته که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۹ درصد رشد داشته است.
مدیرعامل راه‌آهن تأکید کرد: امیدواریم مسافران نوروزی سفر خاطره‌انگیز با قطار داشته باشند.
بنا به این گزارش، در ادامه این مراسم همچنین تفاهم‌نامه همکاری بین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت ایران خودرو به امضا رسید.
این تفاهم‌نامه که بین سعید رسولی، مدیرعامل راه آهن و فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو امضا شد، در حوزه‌های مختلف لجستیک و حمل و نقل و همکاری متقابل در حداکثر استفاده از توان تولید داخل در تأمین قطعات است.


۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ساعت ۱۴:۴۵ تعداد بازدید ۱۱۶۶