صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

مراسم معارفه سرپرست جدید موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، در ساختمان شهدای راه آهن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، سعید رسولی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در این مراسم اظهار داشت: انتظار می رود صندوق پس انداز کارکنان راه آهن، ابزارهای بهتر خدمت رسانی به همکاران را شناسایی کرده و مشکلات و موانع نیز سریعتر برطرف شود.

 

ایشان با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی برنامه و نگاه ما توسعه و افزایش بهره وری است و شعار " ایران روی ریل به سوی آینده ” زمانی محقق می شود که خانواده بزرگ راه آهن در کنار یکدیگر با هم افزایی، همدلی در راستای هدف و منافع مشترک حرکت کنند.

 

در ادامه نشست نیز عبادالله فروزش، سرپرست موسسه با تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل راه آهن، گفت: امیدوارم بتوانم پاسخ به این اعتماد را به گونه ای شایسته ادا نمایم تا ضمن تعامل با تمامی اجزا و عناصر صنعت ریلی و حفظ امانتداری برای اعضای محترم، در مجموعه صندوق نیز همواره بازوی اجرایی قدرتمندی برای راه آهن باشیم .

گفتنی است در این مراسم که اعضای هیات مدیره راه آهن و موسسه و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری موسسه نیز حضور داشتند، از زحمات علی ادریسی سرپرست سابق و شیوا پور مدیر عامل اسبق صندوق، قدردانی شد.

اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت راه آهن حمل و نقل ضمن تقدیر و قدرانی از مساعی و اهتمام مهندس فروزش، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارد.

 

متن کامل خبر در وب سایت  : www.psrai.ir

۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ساعت ۱۰:۲۰ تعداد بازدید ۲۲۷۵