صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

حمل و نقل از امور زیربنایی و یکی از اجزای مهم چرخه تولید- مصرف محسوب می شود که در فرآیند رشد اقتصادی نقش و تأثیر به سزایی دارد و همواره دولتمردان با هدف حذف واسطه های زاید، به دنبال ارتباط کارآمد بین بازیگران اصلی این چرخه می باشند.

در این برهه حساس از زمان به واسطه مقوله های تحریم و برجام، یکی از ابزارهای ارتباطی موثر، برگزاری نمایشگاه های تخصصی است که می تواند از طریق هم افزایی در اندیشه و تفکر، راههای برون رفت از مشکلات اقتصادی را به ارمغان آورد.

بر این پایه امسال هم وزارت راه و شهرسازی در راستای برنامه های کلان دولت با تزیین هفته حمل و نقل به شعار« توسعه زیرساخت، نوسازی ناوگان، حمل‌ونقل کارآمد » نسبت به برگزاری پنجمین نمایشگاه حمل‌ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۸ الی ۳۰ آذرماه در مصلاّی امام خمینی(ره) اقدام نمود.

شرکت راه آهن حمل و نقل مفتخر است فرارسیدن هفته حمل‌ونقل و به ویژه ۲۶ آذر« روز ملی حمل‌ونقل» را به تمامی فعالان و دست اندرکاران حوزه ریلی تبریک و تهنیت گفته و کلیه مشتریان و متقاضیان محترم حمل ریلی‌ بار داخلی و بین المللی را به بازید از غرفه این شرکت در پاویون مؤسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران دعوت نماید.


۱۴۰۰/۰۹/۲۷ ساعت ۱۱:۱۷ تعداد بازدید ۱۲۵۴