صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش روابط عمومی:

از شرکت راه آهن حمل و نقل جهت حضور در این نمایشگاه بین المللی که در غرب چین برگزار می شود دعوت شد.
این نمايشگاه بين المللي لجستيک هوشمند و زنجيره تامين غرب چين که از سال ۲۰۱۸ در شهر چنگدو مرکز استان سينچوان چين برگزار می گردد. این شهر را به مرکز غرب چین در پیشرفت اقتصادی و فناوری و همینطور نوآوری فرهنگی و تبادلات خارجی تبدیل کرده است.

ویژگی جامع هاب حمل و نقلی شهر چنگدو، به عنوان یکی از شهرهای مهم  ترانزیت ریلی (محل تقاطع خطوط ریلی ترانزیتی ) در چین، توجهات بسیاری را در سراسر جهان بویژه در کشورهایی که در امتداد ابتکار "یک کمربند، یک جاده" هستند را به خود جذب کرده است.

پنجمین دوره این نمایشگاه در تاریخ  ۸-۶  جولای  ۲۰۲۳  (۱۷-۱۵  تیرماه ۱۴۰۲) در شهر نمایشگاهی بین‌المللی چین (چنگدو) با حضور شرکت های ریلی اوراسیا، فورواردرهای بین المللی بار، شرکت های فعال در حوزه فن آوری و تجهیزات لجستیک برگزار درحال برگزاری است.

این نمایشگاه با موضوع "زنجیره تامین جزیره جهانی اوراسیا را به هم پیوند می دهد" از چهار بخش خدمات لجستیک، فناوری و تجهیزات لجستیک، زنجیره تامین بین المللی و تجارت فرامرزی تشکیل شده است. نمایشگاه و رویدادهای همزمان، پلت فرم اتصال آفلاین برای صنایع قطارهای باری چین و اتحادیه اروپا، حمل و نقل هوایی بین المللی، زنجیره تامین بین المللی دارویی، لجستیک هوشمند، تجارت الکترونیک فرامرزی و تولید AGV می باشد.

۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ساعت ۰۹:۴۵ تعداد بازدید ۵۳۵