صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به نقل از روابط عمومی:

 غرفه شرکت راه آهن حمل و نقل به عنوان نماینده مؤسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی خدمات حمل و نقل، لجستیک، تجهیزات و تکنولوژی های انبار داری روسیه(Trans Russia ۲۰۲۴) که در مسکو دایر بود مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان، تجار و شرکت های حمل و نقل بین المللی قرار گرفت.

 با توجه به موقعیت استراتژیک جغرافیایی و عبور کریدورهای بین المللی از داخل خاک ایران و نظر به وجود پتانسیل و قابلیت های ویژه شرکت در امور حمل و نقل بارهای ترانزیتی، واردات و صادرات و نیز امکانات اختصاصی راه آهن حمل و نقل در زمینه تخلیه و بارگیری کالا در مبادی و مقاصد مسیرهای ریلی کشور، نشست های راهبردی با نمایندگان شرکت های تجاری و خدماتی فعال در حوزه حمل و نقل بین المللی به خصوص حمل بار ریلی از کشورهای منطقه CIS، چین و روسیه به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه برگزار شد.

اهم اقدامات و دستاوردهای حاصل از حضور شرکت راه آهن حمل و نقل در این رخداد بین المللی :

۱-نشست با صاحبان کالا از کشورهای روسیه، چین، ازبکستان، ترکمنستان، بلاروس، قزاقستان و ... در زمینه برقراری مراودات تجاری جدید و افزایش فعالیت های موجود در کریدورهای بین المللی ریلی از ایران.

۲-جلسات کاربردی با شرکای تجاری و سایر شرکت های فورواردر فعال در زمینه حمل بین المللی کالا با هدف توسعه فعالیت های موجود و جذب مشتریان جدید با بکارگیری اهرم های لازم در خصوص کاهش قیمت و زمان حمل کالا و نیز تشریک مساعی مشکلات موجود در حوزه حمل بار ریلی و ترکیبی.

۳-دعوت از مدیران عامل شرکت ها و تیم حاضر بابت بازدید از ایران و حضور در نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی تهران جهت تبادل نظر و توسعه همکاری های فی مابین.

 ۴-معرفی توانمندی های شرکت های موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا از طریق جلسات، ارائه توضیحات کابردی، پک های اطلاعاتی؛ کاتالوگ و بروشور و ... پیرامون کلیه خدمات قابل ارائه از سوی شرکت های تابعه به جامعه هدف.

۵-ارائه راهنمایی های جامع به شرکت ها و علاقه مندان حوزه بار ریلی و ترکیبی و همچنین نحوه و چگونگی انجام فرآیند امور گمرکی مربوطه با هدف رونق اقتصادی در حوزه صادرات و واردات کالا.

شایان ذکر است نظر به اهمیت این رویداد بین المللی، شرکت راه آهن حمل و نقل به عنوان نماینده موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن ج.ا.ا، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و چند شرکت فعال در حوزه ترانزیت و لجستیک به همراه بیش از۵۵۰ شرکت از۲۰ کشور جهان( از جمله؛ روسیه، انگلیس، چین، هند، کره، ترکیه، لیتوانی، امارات، سوریه، ارمنستان، بلاروس، کشورهای CIS و ... ) در بخش های خدمات لجستیکی، فورواردری، حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی، بنادر، ترمینال‌ها، تجارت الکترونیک حضور داشتند.



  

 

 

 

۱۴۰۳/۰۱/۱۸ ساعت ۱۴:۲۴ تعداد بازدید ۳۳۴