صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

به گزارش روابط عمومی:

 سالن جلسات شرکت راه آهن حمل و نقل در ۱۹ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ، شاهد جلسه هم اندیشی در ارتباط با برنامه های سال۱۴۰۳ و روش های رسیدن به اهداف شرکت بود.

در این نشست معاون اقتصادی و امور پشتیبانی، مدیران امور اداری و تدارکات جاری، امور مالی و بودجه، تامین و توسعه و رئیس گروه سیستم ها و فناوری اطلاعات به همراه کلیه پرسنل زیر مجموعه حضور داشتند.

 مهندس عاشوری با تبریک ایام مبارک ماه رمضان و عید سعید فطر و عملکرد رضایت بخش این معاونت؛ سعی و تلاش همه جانبه واحدهای اقتصادی و امور پیشتیبانی را لازمه پیشرفت تمامی فعالیت های بخش های مختلف شرکت قلمداد کرده و موفقیت های بدست آمده راه آهن حمل و نقل را مرهون مداومت و پیگیری امور محوله همه کارکنان شرکت دانست و افزود:

در بخش نیروی انسانی، توازن کار و زندگی کارکنان امری است ضروری که نیازمند برنامه ریزی مدون و همکاری فی مابین مدیریت شرکت و پرسنل است و می بایست متولیان امور مربوطه دقت لازم در رفع نگاه ابزاری نسبت پرسنل را از طریق بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل، بکارگیری تقویم آموزشی و بازنگری نظام ارزیابی همواره مد نظر قرار دهند.

ایشان در ادامه اظهار داشتند در بخش فعالیت های جاری شرکت انتظار بنده این است که معاونت اقتصادی و امور پشتیبانی موارد ذیل را جهت هدفمندی و روان سازی امور، پیگیری و نتایج حاصله را ارائه دهند:

۱-    تهیه گزارشات تحلیل اقتصادی از مجموع فعالیت های سودآور و درآمدزا با در نظر گرفتن ارزش افزوده حاصل از هر یک از این فعالیت ها و همچنین ارزیابی ریسک های مربوطه بابت برنامه ریزی مناسب در مواجه آنها با نگاه رسیدن به جهش درآمدهای حاصله شرکت در سال جاری.

۲-    پیگیری مستمر امور مرتبط به دریافت مطالبات انباشت شده ماده ۱۲ و مالیات ارزش افزوده از مراجع ذی صلاح تا حصول نتیجه لازم.

۳-    پیگیری وصول تمامی مطالبات و شفاف سازی اختلاف حساب های احتمالی فی مابین شرکت و مشتریان محترم.

 مهندس عاشوری با تکیه بر پتانسل های موجود در منابع مادی و معنوی شرکت ادامه داد : تمام لایه های مدیریتی شرکت می بایست برنامه های خود را در راستای تقویت و توسعه امور درآمدزای شرکت معطوف نمایند تا با یاری خداوند در سال ۱۴۰۳ شاهد جهش درآمدی در راه آهن حمل و نقل باشیم.

در انتها نیز ایشان با تقدیر و تشکر از جمع صمیمی پرسنل شرکت، آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون در تمامی امور را برای این عزیزان از خداوند متعال خواستار شده و از پیشنهادات سازنده مطرح شده در جهت استمرار جو پویای حاکم بر راه آهن حمل و نقل نیز استقبال نمودند.

 

۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ساعت ۱۷:۲۳ تعداد بازدید ۱۲۹