صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته و به منظور نظام‌مندی سرمایه گذاریهای داخلی و خارجی در صنعت حمل ونقل ریلی کشور، "همایش پذیرش شرکت های حمل ونقل ریلی در بازار سرمایه" برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این همایش نظام‌مند شدن هرگونه سرمایه گذاری‌ها در بخش های مختلف صنعت حمل و نقل ریلی با بازدهی مناسب سرمایه گذاری توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه مورد بررسی قرارگرفت.
جذابیت سرمایه گذاری در توسعه زیرساخت های ریلی و تامین ناوگان باری، مسافری، لکوموتیو و قطارهای خودکششی از مهم ترین محورهای برگزاری این همایش در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل بود.
در این همایش راهکارهای تضمین سرمایه گذاری‌ها و تضمین خرید خدمت در حوزه حمل و نقل ریلی کشور توسط شرکت راه آهن به همراه کاهش ریسک سرمایه گذاری در این زمینه توسط دست اندرکاران بازار سرمایه و صنعت حمل ونقل ریلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
همچنین مزیت های پذیرش شرکت های فعال در عرصه حمل و نقل کشور در این همایش مورد بررسی قرار گرفت تا با برند سازی، شفافیت مالی و بهبود عملکردها شرکت های حمل ونقل ریلی بتوانند با کاهش ریسک سرمایه گذاری به منابع مالی کم هزینه بازار سرمایه دسترسی داشته باشند.
شایان ذکراست، همزمان با هفته گرامیداشت حمل و نقل چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته، با حضور وزیر راه و شهرسازی و تمام فعالان عرصه حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی روز۲۴ آذرماه سال جاری درمصلی تهران آغاز بکارکرد و شامگاه روز ۲۶ آذر ماه به کار خود پایان داد.

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ساعت ۱۴:۳۸ تعداد بازدید ۹۸۹