صفحه اصلی
درباره ما
آرشیو اخبار
تماس با ما
معرفی خدمات
درخواست حمل بار
نمایندگی ها
آگهی ها
مقررات حمل بار
اخبار
تماس با ما
انتخاب زبان

 

به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن حمل و نقل برای اولین بار پس از افتتاح راه آهن رشت، اولین محموله صادراتی از این ایستگاه به مقصد کشور ازبکستان بارنامه شد.

مدیر عامل شرکت در این رابطه گفت: خدا را شاکریم که در این برهه از زمان که دشمنان ما بدنبال اعمال تحریم های بیشتر برای کشورمان هستند ما توانستیم به عنوان اولین شرکت خصوصی حمل بار ریلی در ایران، صادرات بار ریلی از ایستگاه رشت به مقصد تاشکند ازبکستان از طریق مرز ریلی سرخس را عملیاتی نماییم.

وی ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مدیر کل محترم شمال ۲ راه آهن ج.ا.ا در به کارگیری تمام توان لجستیکی این منطقه در جهت رفع نیاز صاحبان کالا ادامه داد: برآوردهای اولیه تجهیز مجتمع کشاورزی، گلخانه ای و استخر پرورش ماهی پیرو تفاهم نامه میان ایران و ازبکستان، حاکی از ارسال کلیه محمولات در چهار پارت است. این شرکت نخستین پارت آن که شامل استخر پرورش ماهی و سایر متعلقات است را از طریق واگن مسقف ترانزیتی کشورهای CIS مهیا و حمل نمود.

مهندس فروزش ادامه داد: شبکه ریلی ایران دارای پتانسیل های زیادی است و قطعاً تفاهم های این چنینی بین ایران و کشورهای منطقه نه تنها باعث رشد اقتصادی است بلکه باعث توسعه فرهنگی و اجتماعی بین مردم این کشورها نیز    می باشد و در این بین شرکت راه آهن حمل و نقل به عنوان پیشرو در ترانزیت ریلی و پیشگام در حمل چند وجهی آمادگی خود را جهت رفع نیاز مشتریان ریلی با تامین هر نوع واگن باری قابل سیر در کشورهای چین، ترکیه، افغانستان، کشورهای منطقه cis و سایر کشورهای همسایه، اعلام می دارد.

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ساعت ۱۴:۳۸ تعداد بازدید ۱۷۰۲